torsdag den 8. november 2012

Necklaceses



Her er de to halskæder der for tiden er mine yndlings. Den lidt voldsomme fra Blond Accessories, synes jeg er virkelig smuk, bruger den fortiden mest til de lidt mere festlige lejligheder, da den er perfekt til at pifte mine minimalistiske basic outfits op. Den enkle tynde sølv er af ukendt mærke, og også virkelig en perle, som flittigt anvendes som en kontrast til de lidt chunky stiks der bruges her i de kolde dage. Er på det seneste generelt bare blevet rigtig glad for tynde enkle smykker, både som halskæde men også ringe!



2 kommentarer:

  1. Hvor er de fine!
    Jeg er især helt vild med statement halskæden :)

    SvarSlet
  2. Jeg er kæmpe fan af store og voldsomme smykker (særligt ringe og halskæder), og din fra Blond Accessorie er virkelig lækker!

    SvarSlet